جذب گردشگر و رضایت از خدمات مهم‌ترین رویکرد ستاد سفر شهرستان خوسف

فرماندار خوسف گفت: جذب حداکثری گردشگر، رضایت از خدمات ارائه شده در کنار کاهش حوادث و سوانح جاده‌ای باید مهم‌ترین رویکرد ستاد خدمات سفر شهرستان خوسف باشد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل‌از روابط عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان جنوبی، محمدعلی ایمانی روز سه‌شنبه 29 خردادماه 1402 در جلسه ستاد خدمات سفر تابستانه این شهرستان بابیان این مطلب و قدردانی از اقدامات صورت گرفته در خدمات سفر نوروز گفت: باید آسیب‌شناسی اقدامات انجام شده در نوروز 1402 انجام شود و نقات قوت تقویت و نقاط ضعف به حداقل برسد.

فرماندار خوسف بر فعال‌سازی کمیته‌های ستاد خدمات سفر تابستانه تا پایان خردادماه تأکید کرد و خواستار ایجاد زمینه‌های رفاهی مناسب برای آسایش و امنیت مسافران با استفاده از ظرفیت تمام دستگاه‌های اجرایی شد.

ایمانی شهرستان خوسف را مجموعه‌ای کامل از ظرفیت‌های گردشگری، صنایع‌دستی و میراث‌فرهنگی دانست و گفت: باید فرصت شناساندن این ظرفیت‌ها در سطح استانی و منطقه‌ای را با بهره گرفتن از فضای رسانه‌ای فراهم کرد.

در ادامه مسئول میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان خوسف گزارشی از فعالیت‌های ستاد سفر خدمات سفر شهرستان در نوروز 1402 ارائه کرد و گفت: دستگاه‌های اجرایی عضو کمیته باید نسبت به ارسال دقیق و به‌موقع خدمات برای بررسی نقاط قوت و ضعف اقدام کنند.

علی صالحی با اشاره به تشدید نظارت‌ها در مراکز گردشگری، خدماتی و تأسیساتی در تابستان امسال گفت: با هرگونه کوتاهی در ارائه خدمات به مسافران به جد برخورد خواهد شد.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 1402033013305

برچسب‌ها