گروه‌های برتر مسابقات اتومبیلرانی رالی خانوادگی در چهارمحال و بختیاری معرفی شدند

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری گفت: گروه‌های برتر مسابقات اتومبیلرانی رالی خانوادگی و گردشگری نقشه‌خوانی ویژه بازنشستگان کشوری در استان مشخص و معرفی شدند.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری، علیرضا جیلان روز سه‌شنبه ششم تیرماه ۱۴۰۲ در حاشیه این رقابت‌ها تأکید کرد: این دوره از مسابقات استانی رالی خانوادگی و گردشگری نقشه‌خوانی ویژه بازنشستگان کشوری در این استان ششم تیرماه از میدان ولایت تا سه‌راهی پُل زمانخان برگزار شد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری افزود: در این دوره از مسابقات ۲۱ خانواده در قالب ۶۳ نفر با خودروهای خود به رقابت پرداختند که در پایان این رقابت‌ها، کوهزاد یادی‌پور نفر نخست راننده و مینا یادی‌پور نفر نخست نقشه‌خوان، بهرام ریاحی نفر دوم راننده و سپیده ریاحی نفر دوم نقشه‌خوان، محمد مهدی قیومی نفر سوم راننده و مهری قیومی نفر سوم نقشه‌خوان شدند.

جیلان تصریح کرد: برندگان مسابقات استانی رالی خانوادگی و گردشگری نقشه‌خوانی ویژه بازنشستگان کشوری در چهارمحال و بختیاری مهرماه سال‌جاری به رقابت‌های منطقه‌ای و سپس کشوری اعزام می‌شوند.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 1402040701124

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha