پرونده‌های قضایی میراث‌فرهنگی خوزستانی‌ها با جدیت پیگیری می‌شوند

دادستان شوشتر گفت: پرونده‌های قضایی مرتبط با آثار تاریخی و میراث‌فرهنگی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار هستند که همچون سایر پرونده‌ها با جدیت پیگیری خواهد شد.

به‌گزارش میراث‌آریا به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خوزستان، همزمان با هفته قوه قضاییه، سرپرست اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شوشتر با حضور در دادگستری و دیدار با دادستان شهرستان به نمایندگی از تمامی همکاران او، ضمن تبریک این هفته، درخصوص موضوعات حقوقی مرتبط با میراث‌فرهنگی با او گفت‌وگو کرد.

مهدی امیری دادستان شوشتر در این دیدار ضمن خرسندی از اقدامات انجام‌شده در راستای برخورد با اقدامات غیرمجاز در حوزه میراث‌فرهنگی افزود: اجرای قانون و انجام پیگیری‌های قضایی لازم در همه زمینه‌ها، جزئی از وظایف محول بوده که تلاش بر انجام هرچه دقیق‌تر آن را داشته‌اند.

امیری در ادامه اعلام کرد: پرونده‌های قضایی مرتبط با آثار تاریخی و میراث‌فرهنگی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است که همچون سایر پرونده‌های دیگر با جدیت پیگیری خواهند شد.

همچنین داوود نجار آسیابانی سرپرست میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شوشتر نیز در این دیدار که با همراهی فرمانده و جمعی از نیروهای پایگاه حفاظت این اداره انجام گرفت، با تأکید بر عملکرد تحصین‌برانگیز و به هنگام ریاست دادگستری، دادستان و قضات شعب مختلف اظهار کرد: برخوردهای قاطع با افراد خاطی در اقدامات غیرمجاز و خارج از ضوابط حوزه‌های مختلف، به‌خصوص حوزه میراث‌فرهنگی، از نشانه‌های شجاعت، وظیفه‌شناسی و عدالت‌خواهی است که نتایج آن قطعاً آرامش و اطمینان‌خاطر شهروندان از حق‌ستانی و انجام امور توسط همه همکاران در این حوزه است.

سرپرست میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شوشتر افزود: جا دارد تا از فرد فرد عزیزانی که در این قوه زحمت می‌کشند تا موجب استرداد حقوق ازدست‌رفته مظلومان شوند، تشکر و قدردانی و برای‌شان از خداوند منان آرزوی سلامت و عمر باعزت کنم.

پرونده‌های قضایی میراث‌فرهنگی خوزستانی‌ها با جدیت پیگیری می‌شوند

پرونده‌های قضایی میراث‌فرهنگی خوزستانی‌ها با جدیت پیگیری می‌شوند

پرونده‌های قضایی میراث‌فرهنگی خوزستانی‌ها با جدیت پیگیری می‌شوند

انتهای پیام/

کد خبر 1402041001246

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha