مردم در تعطیلات تابستانی تهران‌گردی را فراموش نکنند/ تجمیع ظرفیت‌های گردشگری پایتخت در قالب یک سازمان

شهردار تهران با اشاره در پیش بودن تعطیلات تابستانی تهران‌گردی را به مردم پیشنهاد کرد و گفت: پایتخت دارای جاذبه‌های تفریحی و تاریخی بسیاری است که می‌تواند گزینه خوبی برای گذراندن اوقات فراغت باشد.

علیرضا زاکانی، شهردار تهران در گفت‌وگو با خبرنگار میراث آریا با اشاره به در پیش بودن تعطیلات تابستانی و آغاز مسافرت‌های مردم، گفت: ما در حوزه گردشگری یک برنامه جامعی را برای شهر تهران دنبال خواهیم کرد و بر اساس آن قرار است هلدینگی را نیز راه‌اندازی کنیم.

او با بیان این‌که با راه‌اندازی این هلدینگ می‌خواهیم تمامی ظرفیت‌های تهران در حوزه گردشگری را یکپارچه کنیم، افزود: برنامه ما این است که پس از تجمیع ظرفیت‌های گردشگری پایتخت در قالب یک هلدینگ، درنهایت به سمت تاسیس سازمان گردشگری پیش برویم.

زاکانی همچنین با اشاره به اینکه برای فصل تابستان جنبه‌های گردشگری دیدنی، تاریخی و تفریحی تهران را در دستورکار قرار داده‌ایم، ادامه داد: در نظر داریم تا در کنار سایر برنامه‌هایی که برای اوغات فراغت مردم در تابستان در نظر گرفته‌ایم، امکان بازدید و آشنایی آنها با جاذبه‌های گردشگری شهر را نیز بیش از پیش فراهم‌ کنیم.

شهردار تهران در پایان با بیان اینکه شهر تهران دارای جاذبه‌ها و قابلیت‌های گردشگری و تفریحی بسیاری است، افزود: تهران‌گردی مورد علاقه بسیاری از مردم است و من گردش در پایتخت را در ایام تعطیلات تابستان به مردم توصیه می‌کنم.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 1402041101262

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha