برخورد قاطع با گشت‌های غیرمجاز دزفول

سرپرست اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی دزفول با اشاره به اهمیت مقابله با گشت‌های غیرمجاز گفت: با برگزارکنندگان گشت‌های گردشگری غیرمجاز و هر نوع هنجارشکنی، برخورد قانونی و قاطع خواهیم داشت.

به‌گزارش میراث‌آریا به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خوزستان، حمیدرضا خادم با تأکید بر عملکرد درست گشت‌های گردشگری عنوان کرد: این موضوع مستلزم نظارت مستمر و کافی همه‌ نهادهای ذی‌ربط است تا با شناسایی، مانع اجرای گشت‌های غیرمجاز شوند.

سرپرست اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی دزفول خاطرنشان کرد: به دلیل موقعیت مناسب ارتباطی و جاذبه‌های متنوع طبیعی و تاریخی شهرستان دزفول، برای رونق گردشگری در قالب‌هایی خاص مانند گشت‌های مجاز در این شهرستان نهایت بهره را خواهیم برد.

او با تأکید بر حمایت از سرمایه‌گذاران حوزه‌ گردشگری، افزود: از سرمایه‌گذارانی که در حوزه توسعه زیرساخت‌های گردشگری شهرستان فعالیت کنند حمایت ویژه می‌کنیم.

خادم در ادامه بر تسهیل تشریفات اداری و حمایت از سرمایه‌گذاران این حوزه تأکید کرد و گفت: باید با استفاده از اهرم‌های تشویقی تلاش کنیم تا هرچه بیشتر سرمایه‌گذار جذب شهرستان شود.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 1402041101295

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha