موافقت با راه‌اندازی دفتر خدمات مسافرتی در کردستان

معاون گردشگری و سرمایه‌گذاری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان از موافقت با راه‌اندازی مجدد یک دفتر خدمات مسافرتی در استان خبر داد.

به‌گزارش میراث‌آریا و به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان، آرمان وطن‌دوست روز دوشنبه ١٩ تیرماه ١٤٠٢ در جلسه کمیته فنی دفاتر خدمات مسافرتی استان که با هدف ارزیابی فعالیت، صدور مجوز، تعلیق، لغو فعالیت و رسیدگی به شکایات این بخش برگزار شد، گفت: به‌منظور ارائه خدمات مطلوب به گردشگران و رعایت حقوق شهروندی، اماکن و تأسیسات گردشگری کردستان به‌صورت مستمر بازدید و بررسی می‌شود.

معاون گردشگری و سرمایه‌گذاری کردستان با بیان این‌که در بازدیدها عملکرد دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری استان توسط کارشناسان این اداره‌کل به‌دقت مورد بررسی قرار می‌گیرد، اظهار کرد: به‌دنبال بررسی‌های انجام‌ شده، مجوز فعالیت یک دفتر خدمات مسافرتی به‌ دلیل عدم حضور مدیر شرکت با وجود مکاتبات انجام شده و عدم رعایت آیین‌نامه مربوطه لغو شد.

او از فعالیت مجدد یک دفتر خدمات مسافرتی در استان خبر داد و افزود: اتخاذ رویکرد تحولی و داشتن ایده و خلاقیت، جزء اولویت‌های اصلی صدور مجوز برای راه‌اندازی دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری در استان است.

وطن‌دوست عنوان کرد: همچنین در این جلسه برای ٤ دفتر مهلت نهایی یک ماهه داده شد تا نسبت به فعال‌سازی دفاتر اقدام کنند، در غیر این صورت مجوز آنها لغو خواهد شد.

معاون گردشگری و سرمایه‌گذاری کردستان یادآور شد: امید است با تکریم ارباب رجوع و با ارائه خدمات مطلوب و شایسته فعالان این حوزه، شاهد حضور بیش‌ازپیش گردشگران و مسافران در کردستان و رونق این صنعت در استان باشیم.

انتهای پیام/

کد خبر 1402042001748

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha