آثار فاخر هنرمندان کردستانی میراثی برای آیندگان است

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان گفت: آثار فاخر هنرمندان توانمند کردستانی میراثی ارزشمند برای نسل آینده است و باید از آن حفاظت کرد.

به‌گزارش میراث‌آریا و به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کردستان، منصور مهرزاد روز سه‌شنبه 20 تیرماه 1402 در دیدار با هنرمند نقاش و مجسمه‌ساز برجسته کردستانی هادی ضیاءالدینی، که با همراهی معاونان این اداره‌کل و رئیس اداره میراث‌فرهنگی شهرستان سنندج انجام شد، گفت: استان کردستان به‌عنوان مهد هنر و فرهنگ، در طول تاریخ هنرمندان توانمندی را در دامن خود پرورش داده که هر کدام نه تنها در کشور بلکه آوازه‌ای جهانی دارند.

مدیرکل میراث‌‍فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان اظهار کرد: استاد هادی ضیاء‌الدینی از جمله هنرمندان نامی استان به‌شمار می‌رود که در سطح ملی و فراملی توانسته است افتخارات ارزشمندی را کسب کند.

او عنوان کرد: بهره‌گیری از این توانایی‌های بی‌بدیل نیازمند توجه و حمایت تمام دستگاه‌های مربوطه و بخش خصوصی است.

مهرزاد  افزود: راه‌اندازی سایت موزه‌ای برای نمایش و معرفی آثار هنرمندان توانمند و شاخص استان می‌تواند اقدامی شایسته در راستای ارج نهادن به مکتب‌های هنری فاخر استان باشد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان یادآور شد: امیدواریم با همراهی و همکاری همه‌جانبه بتوانیم در راستای حمایت از هنرمندان نامی و شاخص استان گام‌های ارزشمندی برداریم.

انتهای پیام/

کد خبر 1402042001772

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha