میراث‌فرهنگی گیلان در حوزه عفاف و حجاب دغدغه‌مند است

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گیلان با تاکید بر لزوم توجه به مقوله عفاف و حجاب در اماکن تفریحی و گردشگری گفت: میراث‌فرهنگی در حوزه عفاف و حجاب دغدغه‌مند است.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان گیلان ولی جهانی امروز سه‌شنبه 20 تیر ماه 1402 در دومین نشست سیاست گذاری عفاف و حجاب در اماکن تفریحی و تأسیسات گردشگری گیلان اظهار کرد: گیلان از نظر قابلیت‌های گردشگری از استان‌های گردشگر پذیر کشور است.

اومدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گیلان با اشاره به وجود ۲۷ موزه در گیلان افزود: ظرفیت‌های گردشگری گیلان در ابعاد مختلف منحصر به فرد است.

او با تاکید بر لزوم توجه به مقوله عفاف و حجاب در اماکن تفریحی و گردشگری بیان کرد: نگاه ایرانی و اسلامی به فعالیت‌های گردشگری در گیلان در اولویت قرار دارد.

جهانی با بیان اینکه برنامه‌های خوبی در حوزه تقویت عفاف و حجاب در حوزه گردشگری انجام شده است، گفت: برنامه‌های فرهنگی و ترویجی حوزه عفاف و حجاب در اماکن گردشگری برگزار می‌شود.

او با بیان اینکه دغدغه در خصوص عفاف و حجاب در میراث‌فرهنگی وجود دارد، افزود: میراث‌فرهنگی خود را مُروج فرهنگ عفاف و حجاب می‌داند.

انتهای پیام/

کد خبر 1402042001831

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha