اجرای بیش از ۱۵۰ بازدید نظارتی از تأسیسات گردشگری کردکوی

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان کردکوی از اجرای بیش از ۱۵۰ مورد نظارت از تأسیسات گردشگری شهرستان در سه‌ماهه نخست سال جاری خبر داد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گلستان، محمدمهدی فرنودی با اعلام این خبر گفت: بازدیدهای مستمر توسط کارشناسان اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی و با همکاری مرکز بهداشت، اداره نظارت بر اماکن عمومی و اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان تداوم دارد.

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردکوی خاطرنشان کرد: طی این سه ماه تعداد ۴۰ مورد تذکر در خصوص پذیرش مسافر، تمدید پروانه بهره‌برداری و رعایت دستورالعمل‌های مرتبط با حفظ پروتکل‌های بهداشتی به مراکز اقامتی شهرستان به‌صورت شفاهی و کتبی ابلاغ شده است.

او همچنین بیان کرد: در این بازدیدها چهار واحد غیرمجاز شناسایی و برای اجرای مراحل اخذ مجوز به این اداره فراخوانده شدند.

کردکوی دارای سه هتل، دو هتل‌آپارتمان، یک مهمان‌پذیر، پنج واحد پذیرایی بین‌راهی، هفت واحد اقامتگاه بوم‌گردی، ۱۳ خانه مسافر و دو دفتر خدمات مسافرتی است.

شهرستان کردکوی در ۳۰ کیلومتری غرب گرگان(مرکز استان گلستان) واقع و ارتفاعات سردسیر جنگلی آن علاوه بر چشم‌اندازهای زیبا به دریای خزر هم مشرف است که برای گردشگران جذابیت بیشتری ایجاد می‌کند.

انتهای پیام/

کد خبر 1402042502039

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha