نخستین دوره آموزش مهارت‌های تخصصی رانندگی ویژه هنرمندان برگزار شد

کانون جهان‌گردی و اتومبیل‌رانی با مشارکت حوزه اتومبیل‌رانی و وسایل نقلیه گردشگری آیلند (سرزمین ایرانیان) دوره آموزش مهارت‌های رانندگی و فرهنگ رانندگی ایمن ویژه هنرمندان را برگزار کرد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی کانون جهان‌گردی و اتومبیل‌رانی، این دوره آموزشی در ادامه فعالیت‌ها و اقدامات کانون جهان‌گردی و اتومبیل‌رانی در راستای ترویج فرهنگ رانندگی ایمن و با هدف ارتقای دانش و مهارت‌افزایی هنرمندان به‌عنوان سفیران ایمنی راه، تقویت توانایی آنان و کاهش تصادفات جاده‌ای و شهری و همچنین توسعه فعالیت‌های اتومبیل‌رانی، برگزار شد.

سام نوری، جعفر یازرلو، الهام طهموری، بهمن دان، حمید مهین‌دوست، فرشید فهیم، علی صالحی، مجید غضنفری، مهدی امینی‌خواه، احسان شاملو، شهرزاد عبدالمجید، امیر زریوند، بهشاد شریفیان، علی برجی، فاطیما درستکار، محسن مالجو، شراره رخام، حامد احمدجو، فرشید نوابی، سمیه قانعی، عبدالرضا امیراحمدی و مرتضی عمادی به مدت 8 ساعت در کلاس‌های نظری و عملی این دوره آموزشی شرکت داشتند.

در این دوره‌ها که با همکاری حوزه اتومبیل‌رانی و وسایل نقلیه گردشگری آیلند (سرزمین ایرانیان) و ویژه هنرمندان عضو باشگاه ملی گردشگری هنرمندان کانون جهان‌گردی و اتومبیل‌رانی در پیست اتومبیل‌رانی سرزمین ایرانیان برگزار شد، شرکت‌کنندگان با اصول و تکنیک‌های صحیح و به روز رانندگی، تصمیم‌گیری درست هنگام مواجهه با حوادث و اتفاقات غیرمترقبه، رانندگی در شرایط جوی مختلف و ... آشنا شدند.

در پایان به شرکت کنندگان گواهی آموزشی و کارت اشتراک امداد خودرو کانون جهانگردی و اتومبیلرانی اهداء شد.

کانون جهانگردی و اتومبیلرانی به عنوان عضو رسمی نهادهای بین‌المللی فدراسیون بین‌المللی اتومبیلرانی (FIA) و اتحادیه جهانی جهانگردی (AIT)، در سال های اخیر اقدامات و برنامه های فرهنگی متعددی را در راستای ایمنی راه‌ها طراحی و اجرا کرده و یا در دست اقدام دارد.

انتهای پیام/

کد خبر 1402042602210

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha