اصلاح زیرساخت‌های گردشگری دزفول برای اربعین/ مشکلات سرمایه‌گذاران رفع می‌شود

سرپرست معاونت گردشگری خوزستان گفت: زیرساخت‌های گردشگری دزفول برای خدمت‌رسانی به زائران در ایام اربعین حسینی در دست بهبود و تعمیر است.

به‌گزارش میراث‌آریا به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خوزستان، جمال عامری‌نسب در بازدید از روند آماده‌سازی زیرساخت‌های گردشگری شهرستان دزفول اظهار کرد: به‌منظور ارائه هرچه مطلوب‌تر خدمات‌ به زائران اربعین حسینی و گردشگران، بازدید از نمازخانه‌ها، مجتمع‌های خدماتی و سرویس‌های بهداشتی بین‌راهی دزفول را در دستور کار قرار دادیم و در حال تعمیر و اصلاح بعضی از آن‌ها هستیم.

سرپرست معاونت گردشگری خوزستان با بیان این‌که بعد از بازدید از مجتمع‌ها و سرویس‌های بهداشتی بین‌راهی، فضاها و جاذبه‌های گردشگری شهرستان را بررسی کرده‌ایم، ادامه داد: سرمایه‌گذاران خوبی در حوزه گردشگری آبی و در موضوع اماکن و اقامتگاه‌ها سرمایه‌گذاری کرده‌اند، ضمن این‌که سفره‌خانه‌های سنتی خوبی در شهرستان دزفول ایجاد شده و به بهره‌برداری رسیده‌اند.

او گفت: بیشترین دغدغه‌های این سرمایه‌‍گذاران، عدم اعطای تسهیلات بانکی است که امیدوارم در آینده نزدیک این مشکل برطرف شود.

عامری‌نسب افزود: نوک پیکان استان خوستان، شهرستان دزفول است، چراکه مسیر دزفول، شوش، شوشتر و اندیمشک ورودی استان خوزستان به حساب می‌آیند و گردشگران در ابتدای مسیر، این شهرستان‌ها را بازدید می‌کنند.

سرپرست معاونت گردشگری خوزستان بیان کرد: در شهرستان دزفول همه ظرفیت‌های خوب و زیبایی که می‌تواند گردشگران را برای بازدید به خوزستان هدایت کند از فضاهای تاریخی و باستانی گرفته تا صنایع‌دستی بی‌‎نظیر وجود دارد، ضمن این‌که در ورودی‌ها به شکلی زیبا موضوع شهرجهانی کپو در معرض دید قرار گرفته است.

او تصریح کرد: اماکن زیبای گردشگری موجود در دزفول، هم در حوزه آبی و هم در حوزه اقامت‌گاه‌ها، هتل‌ها و رستوران‌های سنتی، از لحاظ پاکیزگی شهری و تأسیساتی بی‌نظیر هستند.

عامری‌نسب گفت: در پایان بازدید از شهرستان دزفول، درخصوص دغدغه سرمایه‌گذاران و فعالان حوزه گردشگری، طی یک تماس تلفنی با محمدراضی جلالی معاون استاندار موضوعات را مطرح کردم که او ضمن استقبال خوبی که از سرمایه‌گذاران دزفولی داشت، بنا شد در هفته آینده با تعدادی از سرمایه‌گذاران این حوزه که می‌توان برای رفع مشکل‌شان به آن‌ها کمک شود دیداری داشته باشد.

سرپرست معاونت گردشگری خوزستان خاطرنشان کرد: دعوت می‌کنم از مردم ایران در جای‌جای کشور و حتی کسانی که در خارج از کشور این خبر را می‌بینند و مطالعه می‌کنند از شهرستان دزفول دیدن و شک نکنند ایامی که در اینجا می‌گذرانند به خوبی و خوشی خواهد گذشت و خاطرات خوبی در ذهن ثبت خواهند کرد.

در این بازدید مجید سروش رئیس اداره موزه‌های خوزستان، حمیدرضا خادم سرپرست میراث‌فرهنگی دزفول، ساجده کردستان‌نژادی دبیر انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری خوزستان و تنی چند از سرمایه‌گذاران دزفولی، سرپرست معاونت گردشگری خوزستان را همراهی می‌کردند.

اصلاح زیرساخت‌های گردشگری دزفول برای اربعین/ مشکلات سرمایه‌گذاران رفع می‌شود

اصلاح زیرساخت‌های گردشگری دزفول برای اربعین/ مشکلات سرمایه‌گذاران رفع می‌شود

اصلاح زیرساخت‌های گردشگری دزفول برای اربعین/ مشکلات سرمایه‌گذاران رفع می‌شود

انتهای پیام/

کد خبر 1402042802310

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha