موافقت با اجرای ۵ پروژه گردشگری در گنبدکاووس گلستان

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گنبدکاووس در شرق استان گستان از صدور پنج موافقت اصولی برای طرح‌های گردشگری شهرستان با حجم سرمایه‌گذاری ۷۶۲میلیارد و ۷۷۳ میلیون ریال خبر داد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گلستان، مریم آق‌آتابای با اعلام این خبر گفت: موافقت اصولی پنج طرح گردشگری شهرستان با حجم سرمایه‌گذاری ۷۶۲میلیارد و ۷۷۳ میلیون ریال توسط کمیسیون فنی و سرمایه‌گذاری اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان صادر شده است.

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گنبدکاووس با اشاره به این که این پروژه‌ها طبق ضوابط و قوانین مصوب در شیوه‌نامه‌ها و دستورالعمل‌های ابلاغی وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی بررسی شد، یادآور شد: طرح‌های مصوب کمیته فنی سرمایه‌گذاری گردشگری برای شهرستان گنبدکاووس شامل سه مجتمع گردشگری، یک اقامتگاه بوم‌گردی و یک واحد متل است که در صورت اجرا و بهره‌برداری زمین اشتغال حدود ۹۰ نفر را فراهم می‌کند.

او با اشاره به کاهش زمان صدور موافقت‌نامه اصولی، تصریح کرد: با توجه به اهمیت پروژه‌های سرمایه‌گذاری حوزه گردشگری برای اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گنبدکاووس، اگر مدارک مورد احتیاج توسط سرمایه‌گذاران به صورت کامل ارائه شود، تقاضای آن‌ها در کمترین زمان بررسی خواهد شد.

انتهای پیام/

کد خبر 1402042902384

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha