اختصاص اعتبار ساخت به مجتمع رفاهی بهداشتی در پایانه مرزی چذابه 

سرپرست معاونت گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی خوزستان از اختصاص اعتبار برای ساخت مجتمع رفاهی بهداشتی در محوطه ورودی پایانه مرزی چذابه خبر داد.

به‌گزارش میراث‌آریا به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خوزستان، جمال عامری‌نسب روز پنجشنبه 28 تیرماه 1402 در بازدید از زیرساخت‌های گردشگری شهرستان دشت‌آزادگان در مسیر تردد زوار اربعین حسینی، ضمن با اهمیت شمردن خدمت به زائران و گردشگران اظهار کرد: یکی از کمبودهای محوطه ورودی پایانه مرزی چذابه، نبود مجتمع خدمات رفاهی‌بهداشتی مناسب است که در این بازدید مقرر شد طی روزهای آینده، ۳۰ چشمه سرویس بهداشتی در محل ایجاد شود.

سرپرست معاونت گردشگری خوزستان افزود: در این راستا با هماهنگی اداره‌کل راهداری، زمین مورد نظر ساخت این مجتمع در محوطه ورودی پایانه جنب مسجد سیدالشهداء تعیین و بنا شد پس از انجام مراحل اداری در اسرع وقت این مجتمع ساخته شود.

او با اشاره به مجتمع خدماتی، رفاهی و بهداشتی میعاد مستقر در مسیر بستان- چذابه نیز گفت: مصوب کردیم برای بهسازی بخش بهداشتی این مجتمع اعتباری تخصیص دهیم تا زوار اربعین حسینی و گردشگران و مسافران از خدمات  رفاهی، خدماتی و بهداشتی آن به گونه‌ای مطلوب‌تر بهره‌مند شوند.

در این بازدید علی عبیاوی سرپرست اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان دشت‌آزادگان و نمایندگان اداره‌کل راهداری خوزستان و اداره راهداری شهرستان دشت‌آزادگان و مسئول تأسیسات پایانه مرزی چذابه نیز عامری‌نسب را همراهی کردند.

انتهای پیام/

کد خبر 1402043102531

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha