تسهیل فرآیند رسیدگی به تخلفات حوزه میراث‌فرهنگی البرز

فرمانده یگان حفاظت‌ میراث‌فرهنگی البرز از تعامل با معاونت پیشگیری از وقوع جرم استان برای تسهیل فرایند رسیدگی به پرونده‌های متخلفین حوزه میراث فرهنگی خبر داد.

به گزارش میراث آریا به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی البرز سرهنگ مهدی داور اظهار کرد: جلسه تعاملی یگان حفاظت میراث فرهنگی و معاونت پیشگیری از وقوع جرم البرز روز پنج‌شنبه ۲۹ تیر ۱۴۰۲ در ساختمان دادگستری استان البرز با حضور معاون پیشگیری از وقوع جرم، رئیس اداره پیشگیری‌های فرهنگی و اجتماعی دادگستری، مدیر کل و فرمانده یگان حفاظت میراث فرهنگی البرز برگزار شد.  

فرمانده یگان حفاظت میراث‌فرهنگی البرز ادامه داد: در این جلسه تعامل بیشتر با معاونت پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان برای رسیدگی به پرونده‌های حوزه میراث فرهنگی مد نظر قرار گرفت.

سرهنگ داور افزود: در این جلسه ضمن بررسی راهکارهای مختلف برای پیشگیری از تخلفات اشخاص حقیقی و حقوقی علیه میراث‌فرهنگی، مقرر شد اخبار، فیلم و تصاویر مرتبط با جرایم در حال وقوع پیرامون موضوعات میراث فرهنگی که توسط مردم در سامانه سجام دادگستری بارگذاری می‌شود، برای پیشگیری در اختیار این یگان قرار بگیرد و تعاملات دو جانبه برای تسهیل رسیدگی به پرونده‌های تخلفات حوزه میراث فرهنگی استان افزایش یابد.  

انتهای پیام/

کد خبر 1402050200061

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha