معرفی سرپرست نمایندگی میراث‌فرهنگی شهرستان بندر خمیر

بعدازظهر روز گذشته ۴ مرداد ماه در مراسمی با حضور محمد محسنی مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی هرمزگان و میرهاشم خواستار فرماندار شهرستان بندر خمیر، سرپرست نمایندگی میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان بندر خمیر معرفی شد.

به گزارش میراث آریا به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی هرمزگان، محمد محسنی روز چهارشنبه 4 مردادماه 1402 در این مراسم گفت: با تأکید مقام عالی وزارت میراث‌فرهنگی و همچنین مقام عالی دولت در استان، نمایندگی‌های میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در شهرستان‌های تابعه به‌صورت یکپارچه به‌منظور ارائه خدمات گسترده در پهنه و قلمرو استان فعالیت خواهند کرد که با همین رویکرد امروز نمایندگی شهرستان بندر خمیر که دارای چند عنوان ملی و جهانی در حوزه گردشگری است، معرفی و کار خود را آغاز کرد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی هرمزگان افزود: نمایندگی این اداره‌کل در شهرستان باید با تمام توان و ظرفیت برای توسعه این شهرستان در سه حوزه مأموریتی فعالیت کند. محسنی خواستار هم‌افزایی و تعامل مسئولان شهرستانی با نماینده این اداره‌کل شد

او ادامه داد: همه دستگاه‌ها باید برای حفظ تاریخ، فرهنگ، هویت و هنر این منطقه تلاش کنند و توجه به میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی امری ضروری است.

در ادامه احمد عبدی زاده به‌عنوان سرپرست نمایندگی میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی بندر خمیر معرفی شد.

انتهای پیام/

کد خبر 1402050500284

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha