انعقاد تفاهم‌نامه همکاری بین میراث‌فرهنگی فرهنگی و فرودگاه شهدای خرم‌آباد

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی لرستان از انعقاد تفاهم‌نامه همکاری مشترک بین فرودگاه شهدای خرم‌آباد و اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خبر داد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی،گردشگری و صنایع‌دستی استان لرستان، عطا حسن‌پور با بیان این خبر گفت: این تفاهم‌نامه در راستای همکاری و تلاش به منظور توسعه فعالیت‌های گردشگری و فراهم کردن زمینه‌های لازم برای سرمایه‌گذاری بخش خصوصی، منعقد شده است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی لرستان اظهار کرد: این تفاهم‌نامه با هدف توسعه همه‌جانبه گردشگری و به منظور ایجاد تاسیسات گردشگری از جمله هتل‌های فرودگاهی و سایر تاسیسات گردشگری در اراضی تحت اختیار فرودگاه خرم‌آباد، در دستور کار قرار گرفته است.

او ادامه داد: با انعقاد این تفاهم‌نامه مدیریت فرودگاه شهدای خرم آباد مقداری از اراضی فرودگاه را به منظور ایجاد تاسیسات گردشگری مخصوصاً هتل‌های فرودگاهی در اختیار اداره میراث فرهنگی قرار می‌دهد تا میراث فرهنگی با تهیه بسته‌های سرمایه‌گذاری برای جذب سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی تبلیغات لازم رو به عمل آورد.

حسن‌پور اضافه کرد: تشویق و ترغیب سرمایه‌گذاران بخش خصوصی برای احداث تاسیسات گردشگری در اراضی فرودگاه از جمله تعهدات مشترک طرفین است تا با انجام این مهم، خدمات‌رسانی به گردشگران از بدو ورود به استان و در فرودگاه محقق شود.

انتهای پیام/

کد خبر 1402051000565

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha