تمام ظرفیت‌های استان برای ارائه خدمات به زائران اربعین پای کار آمده‌اند

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان قم گفت: تمام ظرفیت‌های این استان برای ارائه خدمات شایسته به زائران اربعین حسینی از هم اکنون پای کار آمده‌اند.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان قم، علیرضا ارجمندی امروز چهارشنبه 11 مرداد 1402 با اعلام این خبر اظهار کرد: همه‌ساله در ایام اربعین شاهد حضور جمع کثیری از دلدادگان اهل بیت عصمت و طهارت در شهر مقدس قم هستیم که به همین منظور برای میزبانی هرچه بهتر و ارائه خدمات شایسته به این زائران برنامه‌ریزی‌ها انجام شده است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان قم، افزود: این درحالی است که بخشی از زائران اربعین حسینی که قصد زیارت کربلای معلی را دارند از این استان عبور می‌کنند که در این رابطه نیز برنامه‌ریزی‌های بسیار مناسبی برای میزبانی و ارائه خدمات به زائران اندیشیده شده است.

او افزود: تمام ظرفیت‌های استان برای این منظور پای کار آمده‌اند و اماکن و تاسیسات گردشگری و حوزه میراث‌فرهنگی تحت نظارت این اداره‌کل نیز برای خدمت‌رسانی به زائران اربیعن حسینی آمادگی کامل دارند.

ارجمندی خاطرنشان کرد: در استان قم تمام ظرفیت‌ها و داشته‌ها برای خدمت‌رسانی به زائران اربعین حسینی به کار گرفته خواهد شد و تلفن ملی 09629 آماده پاسخگویی به مسافران و زائران عزیز در این استان است.

انتهای پیام/

کد خبر 1402051100614

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha