تصویب 201 میلیارد تومان تسهیلات به 163 طرح گردشگری و صنایع‌دستی در کردستان

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان از تصویب 201 میلیارد تومان تسهیلات از محل اعتبارات بند الف تبصره 18 برای پرداخت به 163 طرح‌ گردشگری و صنایع‌دستی طی سال‌های 1400 و 1401 در استان خبر داد.

به‌گزارش میراث‌آریا و به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کردستان، منصور مهرزاد در این‌باره گفت: با عنایت به پیگیری‌های ویژه این اداره‌کل و اختصاص تسهیلات از محل اعتبارات بند الف تبصره 18 به منظور حمایت از فعالان حوزه صنایع‌دستی و گردشگری استان، اعطای تسهیلات به 163 طرح و جمعاٌ به‌مبلغ 201 میلیارد تومان از منابع‌ یاد شده، در دستور کار قرار گرفت و در کمیته‌های استانی تصویب شد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان اظهار کرد: تاکنون از مبلغ ۲۰۱ میلیارد تومان تسهیلات تصویب شده بالغ بر 72 میلیارد تومان توسط بانک‌های گردشگری، آینده، توسعه تعاون و کارآفرینی امید استان به فعالان این حوزه پرداخت شده است.

او با بیان اینکه 85 طرح در دست اجرا نیز در انتظار دریافت تسهیلات بانکی هستند، افزود: جلسات مکرر با بانک‌های عامل به‌منظور انجام پیگیری‌های لازم در حال برگزاری است تا در اسرع وقت پرونده اعطای تسهیلات به این طرح‌ها به مرحله اجرا و پرداخت برسد.

مهرزاد یادآور شد: امیدواریم با درایت و حسن همکاری اعضای محترم کمیته استانی تبصره 18 و مدیران عامل بانک‌ها، این منابع هرچه سریع‌تر جذب و موجبات حمایت از ایجاد اشتغال و روند رو به رشد رونق گردشگری در سالی که با نام "مهار تورم، رشد تولید" مزین شده، فراهم شود.

انتهای پیام/

کد خبر 1402051700880

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha