احیا و بهره‌برداری از بنای تاریخی فاطمی گرگان به مزایده گذاشته شد/ ۲۳مردادماه آخرین‌ مهلت برای دریافت سند مزایده

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گلستان از انتشار فراخوان دور جدید مزایده عمومی واگذاری حق بهره‌برداری از بنای تاریخی فاطمی گرگان از آثار ملی ثبت‌ شده متعلق به دوره قاجاریه (اواخر قاجار و اوایل پهلوی) توسط صندوق توسعه و احیای کشور خبر داد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گلستان، محمدجواد ساوری با اعلام این خبر گفت: در تازه‌ترین دور مزایدات صندوق توسعه صنایع‌دستی و فرش دستباف و احیا و بهره‌برداری از اماکن تاریخی و فرهنگی، بنای تاریخی فاطمی گرگان باهدف تکمیل پروژه مرمت، احیا و بهره‌برداری مدت معین با کاربری فرهنگی، هنر و پذیرایی به مزایده گذاشته شد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گلستان افزود: خانه تاریخی فاطمی گرگان متعلق به دوره قاجاریه (اواخر قاجار و اوایل پهلوی) با زیربنای ۱۲۰۰ مترمربع در سال ۱۳۸۰ به شماره ۵۴۲۱ در فهرست آثار ملی ایران به ثبت رسیده است.

او خاطرنشان کرد: با هدف شفافیت و عدالت محور بودن فرآیند تشریفات تمامی مزایدات و مناقصات صندوق توسعه صنایع‌دستی و فرش دستباف و احیا و بهره‌برداری از اماکن تاریخی و فرهنگی از طریق سامانه تدارکات الکترونیک دولت (ستاد) به آدرس www.setadiran.ir برگزار می‌شود و آموزش‌های لازم برای علاقه‌مندان شرکت در مزایدات و مناقصات بناهای تاریخی و فرهنگی در این سامانه یا مرکز تماس ۰۲۱۱۴۵۶ اطلاع‌رسانی شده است.

ساوری خاطرنشان کرد: آخرین‌مهلت برای دریافت سند مزایده در سامانه ستاد الکترونیک دولت تا ساعت ۱۹ روز ۲۳ مردادماه ۱۴۰۲ اعلام‌ شده و بعد از این مهلت متقاضی نمی‌تواند اسناد و مدارک خود را برای مزایده ارسال کند.

او اظهار امیدواری کرد با استفاده از ظرفیت سرمایه‌گذاران بخش خصوصی به‌ویژه سرمایه‌گذاران بومی زمینه نگهداری بهینه، مرمت و احیای این بنای تاریخی فراهم شود.

جزییات بیشتر این مزایده، به همراه اسناد فنی موردنیاز در اینجا قابل‌مشاهده است.

احیا و بهره‌برداری از بنای تاریخی فاطمی گرگان به مزایده گذاشته شد/ ۲۳مردادماه آخرین‌ مهلت برای دریافت سند مزایده

انتهای پیام/

کد خبر 1402051800950

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha