همایش چگونه کسب‌وکار خود را راه‌اندازی کنیم در چابهار برگزار شد

نخستین همایش «چگونه کسب‌وکار خود را راه‌اندازی کنیم» با حضور صنعتگران و کارآفرینان اقتصادی در شهرستان چابهار برگزار شد.

به گزارش میراث آریا به نقل از روابط‌عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی سیستان و بلوچستان، نخستین همایش چگونه کسب‌وکار خود را راه‌اندازی کنیم با حضور امیرحسین اسدی مدیرکل کسب‌وکار کشور، میرزا نوایی مدیرعامل شرکت هفت‌دریا، جواد سپاهی معاون استاندار و فرماندار ویژه چابهار روز سه‌شنبه 17 مردادماه 1402 در سالن وحدت دانشگاه دریانوردی این شهرستان برگزار شد.

سرپرست اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان چابهار در حاشیه این همایش گفت: این همایش باهدف حمایت از ایده‌های کارآموزان و صنعتگران برای نخستین‌بار در چابهار با حمایت شرکت جهانی هفت‌دریا و فرمانداری و فنی و حرفه‌ای و میراث‌فرهنگی برگزار شد.

خیرالنسا امیری ادامه داد: یکی از عوامل تأثیرگذار در فرایند بازاریابی و فروش محصولات، موضوع تبلیغات است که در این همایش یک‌روزه به نحوه چگونگی انجام این کار پرداخته شد.

او تصریح کرد: در این همایش تلاش شد تا مسائل و چالش‌های کسب‌وکارها به‌ویژه در حوزه صنایع‌دستی و راهکارهای عملیاتی ارتقا و بهبود وضعیت موجود بررسی شود.

خیرالنسا امیری همچنین در نشست تخصصی صنعتگران و کارآموزان فنی و حرفه‌ای چابهار و میراث‌فرهنگی و کارآفرینان کشوری شرکت و به‌صورت چهره‌به‌چهره با مدیران اقتصادی و کارآفرینان گفت‌وگو کرد.

انتهای پیام/

کد خبر 1402051800961

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha