اردوگاه گردشگری رِفِن اردل در چهارمحال و بختیاری راه‌اندازی می‌شود

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری گفت: اردوگاه گردشگری رِفِن از توابع شهرستان اردل در این استان راه‌اندازی می‌شود.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری، علیرضا جیلان روز پنجشنبه ۱۹ مردادماه ۱۴۰۲ در حاشیه بازدید از زیرساخت‌های گردشگری شهرستان اردل تأکید کرد: به‌دنبال تعطیلی مجتمع شیلات رِفِن بخش میانکوه شهرستان اردل به‌علت آلودگی‌های نفتی سال‌های گذشته، طرح احیای این محل از طریق راه‌اندازی اردوگاه گردشگری در دستور کار قرار گرفت.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری افزود: در همین راستا اردوگاه گردشگری رِفِن بخش میانکوه شهرستان اردل در افزون‌بر ۴۰ هزار متر مربع از زمین‌های این روستا راه‌اندازی خواهد شد.

جیلان تصریح کرد: قابلیت راه‌اندازی خانه‌های مسافر، حاشیه رودخانه، مناظر طبیعی و وجود زیرساخت‌های آب، برق و جاده دسترسی مناسب از مهم‌ترین مزیت‌های منطقه برای راه‌اندازی اردوگاه گردشگری رِفِن به‌شمار می‌رود.

او یادآور شد: برای تسریع در روند راه‌اندازی این اردوگاه گردشگری مالکان و اعضای شرکت تعاونی مجتمع شیلات رِفِن شهرستان اردل باید برای تغییر کاربری این مجتمع از شیلات به گردشگری از جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری استعلام بگیرند.

جیلان اضافه کرد: جهاد کشاورزی می‌تواند با صدور مجوز احداث گلخانه در رِفِن بخش میانکوه شهرستان اردل زمینه تقویت بخش گردشگری کشاورزی در این منطقه را فراهم کند.

انتهای پیام/

کد خبر 1402051901027

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha