زمینه استقرار برخی هنرمندان صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری در قلعه چالشتر فراهم شد

سرپرست معاونت صنایع‌دستی و هنرهای سنتی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری گفت: زمینه استقرار برخی هنرمندان فعال صنایع‌دستی و هنرهای سنتی استان در مجموعه فرهنگی تاریخی قلعه چالشتر فراهم شد.

به گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری، مهراب محمدی فارسانی با اعلام این خبر تأکید کرد: پس از رایزنی، نشست و توافق با مالکان خانه ستوده در مجموعه فرهنگی تاریخی قلعه چالشتر قرار شد تا تعدادی از هنرمندان فعال صنایع‌دستی و هنرهای سنتی  استان در اتاق‌های این بنای تاریخی مستقر شوند.

سرپرست معاونت صنایع‌دستی و هنرهای سنتی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری افزود: در این راستا در نیمه نخست سال‌‎جاری ۱۸ اتاق از مجموعه فرهنگی تاریخی قلعه چالشتر در اختیار هنرمندان فعال صنایع‌دستی و هنرهای سنتی استان قرار می‌گیرد تا در این محل مستقر و نسبت به تولید و فروش محصولات خود اقدام کنند.

محمدی تصریح کرد: با این اقدام تحول و رونق مطلوبی در تولید و فروش انواع محصولات صنایع‌دستی و هنرهای سنتی چهارمحال و بختیاری ایجاد می‌شود.

انتهای پیام/

کد خبر 1402052301215

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha