نمایشگاه دستاوردهای تشکل‌های مردم نهاد در حوزه‌ها میراث‌فرهنگی و گردشگری در رشت گشایش یافت

نمایشگاه تشکل‌ها و مشارکت‌های اجتماعی با حضور مدیرکل فرهنگی و اجتماعی استانداری گیلان امروز سه‌شنبه 24 مردادماه 1402 در سبزه میدان رشت گشایش یافت.

به‌گزارش میراث‌آریا و به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان گیلان، ولی جهانی با اعلام این خبر گفت: این نمایشگاه با تلاش ۱۰ غرفه با مشارکت چهار رسته خدماتی شامل تشکل‌های حوزه میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، بخش محیط زیست و منابع طبیعی، سلامت درمان و امور نیکوکارانه و تشکل‌های حوزه آسیب‌های اجتماعی به‌مناسبت هفته تشکل‌ها و مشارکت‌های اجتماعی گشایش یافت.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گیلان هدف از برگزاری این نمایشگاه را ارائه دستاوردها و توانمندی‌های مختلف سازمان‌های مردم نهاد عنوان و بر استفاده از ظرفیت نخبگان و صاحبنظران در حوزه حمایت از سازمان های مردم نهاد تأکید کرد.

او تصریح کرد: در غرفه تشکل‌های حوزه میراث‌فرهنگی و صنایع‌دستی دستاوردهای مختلف در زمینه صنایع‌دستی از جمله حصیربافی، گلدوزی، چوب‌تراشی، سفالگری و مرواریدبافی برای علاقمندان به نمایش و فروش گذاشته شده‌ است.

جهانی خاطر نشان کرد: در نمایشگاه تشکل‌ها و مشارکت های اجتماعی گیلان به نوعی محصولات سمن‌ها و محور فعالیت آنان برای بازدیدکنندگان عرضه شده‌ است.

نمایشگاه تشکل‌ها و مشارکت‌های اجتماعی گیلان تا ۲۶ مردادماه 1402 برای بازدید علاقه‌مندان دایر است.

۲۲ تا ۲۹ مردادماه هفته تشکل‌ها و مشارکت‌های اجتماعی نام‌گذاری شده است.

انتهای پیام/

کد خبر 1402052401331

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha