اولین جشنواره نوآوری در گردشگری در کرمانشاه برگزار می‌شود

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کرمانشاه، از برگزاری اولین «جشنواره نو آوری در گردشگری» با همکاری پارک علم و فناوری جهاد دانشگاهی کرمانشاه خبر داد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کرمانشاه، داریوش فرمانی روز چهارشنبه ۲۵ مردادماه با اعلام این خبر اظهار کرد: این جشنواره با همکاری این اداره‌کل و به همت پارک علم و فناوری جهاددانشگاهی کرمانشاه و با حضور صاحبان ایده و سرمایه‌گذاران گردشگری، ۲۶ مرداد برگزار می شود.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کرمانشاه ضمن تقدیر از اقدام پارک علم و فناوری جهاددانشگاهی کرمانشاه، گفت: هدف از برگزاری این جشنواره شناسایی ایده‌های نو در حوزه گردشگری استان کرمانشاه است.

او افزود: ورود ایده‌های جدید در حوزه گردشگری به ویژه معرفی، تبلیغات و فروش یکی از نیازهای اساسی گردشگری استان است.

فرمانی با بیان اینکه در برگزاری این رویداد در کنار مجموعه جهاد دانشگاهی استان هستیم، گفت: مجموعه جهاد دانشگاهی استان کرمانشاه از ظرفیت و توانمندی ویژه‌ای در حوزه گردشگری برخوردار است که می‌تواند در توسعه این صنعت در استان اثر گذار باشد.

او افزود: استفاده از ظرفیت‌های دانش بنیان قطعا مسیر روشنی را پیش روی گردشگری کرمانشاه قرار می‌دهد و ما از سرمایه‌گذاران در این حوزه حمایت می‌کنیم.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کرمانشاه در خاتمه تاکید کرد: گردشگری به عنوان محور توسعه استان نیازمند برگزاری چنین رویدادهایی و استفاده از ایده‌های جدید است و در این مسیر باید اقدامات مداومی که منتج به بهره‌وری شود، شکل بگیرد.

اولین جشنواره «نوآوری در گردشگری» استان کرمانشاه، پنجشنبه ۲۶ مرداد در محل برج فناوری کرمانشاه برگزار می‌شود.
 

انتهای پیام/

کد خبر 1402052501417

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha