برگزاری کارگاه آموزشی صنایع‌دستی در علی‌آبادکتول گلستان

در راستای اهمیت صنایع‌دستی در اقتصاد و اشتغال‌زایی، کارگاه آموزشی استاندارد ورود به بازار صنایع‌دستی در شهرستان علی‌آبادکتول در استان گلستان برگزار شد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گلستان، این کارگاه آموزشی روز چهارشنبه ۲۵ مردادماه ۱۴۰۲ با همکاری موسسه نواندیشان نوای بارانک ورکان و با استقبال قابل‌توجه هنرمندان صنایع‌دستی شهرستان و حضور ابراهیم احمدی فرماندار شهرستان علی‌آبادکتول، مریم حاجی‌ابراهیمی معاون صنایع‌دستی و هنرهای سنتی استان گلستان و جمعی دیگر از مسئولان در هتل پارمیس علی‌آبادکتول برگزار شد.

فرماندار شهرستان علی‌آبادکتول بابیان این‌که صنایع‌دستی جزء میراث ماندگار تمامی اقوام است و ارتباط مستقیمی با آداب‌ورسوم ملل مختلف دارد، گفت: اتخاذ تدابیر لازم برای بازاریابی و برندسازی صنایع‌دستی و رفع مشکلات تولیدکنندگان بسیار مهم است.

ابراهیم احمدی بیان کرد: نیاز است تا مسئولان مرتبط با برنامه‌ریزی صحیح و مدیریت مناسب، بستری برای هنرمندان فراهم کنند تا بتوانند از طریق بازار صنایع‌دستی در سطح ملی و بین‌المللی کسب درآمد کنند.

در ادامه این برنامه مریم حاجی‌ابراهیمی معاون صنایع‌دستی و هنرهای سنتی استان گلستان، گفت: آموزش، بازاریابی و برندسازی مناسب، کمبود مواد اولیه و طراحی به‌روز ازجمله دغدغه هنرمندان صنایع‌دستی استان است که باید با مشارکت جدی و مستمر فعالان این حوزه ساماندهی شود.

کارگاه آموزشی استاندارد ورود به بازار صنایع‌دستی با تدریس هدی حسینی مدرس و کارآفرین صنایع‌دستی استان گلستان در علی‌آبادکتول برگزار شد.

انتهای پیام/

کد خبر 1402052601447

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha