ظرفیت‌های گردشگری و صنایع‌دستی کردستان در قاب عکس به‌نمایش درآمد

ظرفیت‌های گردشگری و صنایع‌دستی کردستان در نخستین نمایشگاه عکس صنعت این استان به‌نمایش درآمد.

به‌گزارش میراث‌آریا و به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کردستان، آریان نصراللهی روز پنجشنبه ۲۶ مردادماه ۱۴۰۲ در این‌باره گفت: پس از اعلام فراخوان این نمایشگاه،  ۴۶۵ اثر از ۱۵ عکاس در محورهای معادن و صنایع معدنی، گردشگری، صنایع‌دستی، صادرات، تجارت و بازرگانی و مرز، کشاورزی و دامداری به دبیرخانه ارسال شد.

دبیر اجرایی نخستین نمایشگاه عکس صنعت با اشاره به اینکه حیدر رضایی، فرهاد مطاعی و مهدی توکلی از عکاسان برجسته کشور، داوری آثار ارسال شده به این دوره از نمایشگاه را برعهده داشتند، اظهار کرد: پس از داوری انجام شده ۴۰ اثر منتخب از عکاسان استان برگزیده و در معرض دید عموم قرار گرفت.

نصراللهی  نخستین نمایشگاه عکس صنعت کردستان افزود:  این نمایشگاه به‌منظور معرفی ظرفیت‌های گردشگری، صنعتی، کشاورزی، معدنی و تجاری، توجه به اقتصاد هنر، انعکاس چالش‌ها و موانع رشد تولید و توسعه در این منطقه، ارتقای سواد بصری و پویایی هنر عکاسی برپا شده است. 

او یادآور شد: این رویداد سرآغازی برای برپایی نمایشگاه در سطح ملی است تا عکاسان این دیار به‌خوبی صنعت، چرخه تولید و جاذبه‌های کردستان را در سطح کشور و در قاب تصویر به‌نمایش بگذارند.

دبیر اجرایی نخستین نمایشگاه عکس صنعت بیان کرد: نخستین نمایشگاه عکس صنعت کردستان تا ۲۷ مردادماه سال‌جاری در گالری سوره پردیس سینمایی بهمن سنندج پذیرای بازدیدکنندگان و علاقه‌مندان به هنر عکاسی است.

انتهای پیام/

کد خبر 1402052701493

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha