سرپرست اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان طارم منصوب شد 

طی حکمی از سوی مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی زنجان عباس حسنی به‌عنوان سرپرست اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان طارم منصوب و معرفی شد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان زنجان، داریوش نادری صبح روز یکشنبه ۲۹ مردادماه۱۴۰۲ در آیین تکریم و معارفه رئیس اداره میراث فرهنگی شهرستان طارم گفت: طی حکمی از سوی سید سعید صفوی مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی زنجان، عباس حسنی به عنوان سرپرست اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان طارم منصوب و از زحمات و خدمات زهرا جعفری رئیس سابق قدردانی شد.

معاون توسعه و منابع انسانی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان زنجان تاکید کرد: اداره کل استان، چیزی جز ادارات تابع شهرستانی نیست؛ زیرا عملکرد و و یترین اداره کل استان، زحمات ادارات شهرستانی است.

نادری گفت: در حوزه میراث نیز شهرستان طارم دارای پتانسیل خوبی است و باید سعی کنیم داشته‌های خود را به نحو شایسته‌ای نگهداری کنیم و برای شناساندن این میراث ارزشمند در سطح کشور و دنیا اقدامات موثری را صورت دهیم. با توجه به اینکه طارم دارای مواهب طبیعی و فرصت‌های گردشگری است، تسریع و تسهیل در امور سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری و نیز پیگیری و رفع مشکلات فعالان حوزه گردشگری را باید مدنظر قرار دهیم و در حوزه صنایع‌دستی، صدور مجوز، اعطای تسهیلات و برگزاری دوره آموزشی صنعتگران باید در اولویت قرار گیرد.

این مراسم با حضور علی اکبر شرفی حراست و مشاور عالی اداره‌کل، داریوش نادری معاون توسعه و منابع انسانی، محمد الماسی رئیس امور اداری و کارشناسان اداره میراث‌فرهنگی شهرستان طارم برگزار شد و عباس حسنی به عنوان سرپرست اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان طارم منصوب و از زحمات و خدمات زهرا جعفری رئیس سابق قدردانی شد.

انتهای پیام/

کد خبر 1402053001702

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha