اوج فعالیت روابط عمومی‌ها در هفته دولت رقم بخورد

معاون سیاسی و اجتماعی استانداری سیستان و بلوچستان گفت: اقدامات مهمی در دولت سیزدهم انجام شده که باید در هفته دولت این اقدامات توسط روابط‌عمومی‌ها گسترده منعکس شود.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی سیستان و بلوچستان، رضا شریفی در نشست با مدیران روابط‌عمومی ادارات و دستگاه‌های اجرایی سیستان و بلوچستان پیرامون هفته دولت با بیان اینکه روابط‌عمومی‌ها عهده‌دار هدایت و رهبری رسانه‌ها هستند، اظهار کرد: اقدامات شاخصی در دولت سیزدهم انجام شده که باید در این هفته با تهیه کلیپ و اینفوگرافی، برنامه‌های اجرا شده به سمع و بصر مردم برسد.

او افزود: بر این باوریم اگر بخواهیم روابط‌عمومی‌های موفقی داشته باشیم باید ارتباط و تعامل خوب و دوسویه‌ای با رسانه‌ها برقرار شود چرا که بدون رسانه، روابط‌عمومی معنایی ندارد در این زمینه طی هفته دولت بابد با استفاده از شیوه‌های نوین و جدید به‌صورت ترکیبی و تلفیقی با شیوه‌های سنتی برای هم‌افزایی همکاری روابط عمومی ادارات، اطلاع‌رسانی کامل و به‌ موقع افتتاح پروژه‌های هفته دولت، انتشار اخبار خوب تلاش کرد و از غلبه اخبار منفی جلوگیری شود.

معاون سیاسی و اجتماعی استانداری سیستان و بلوچستان ادامه داد: در این هفته بازدید مدیران از خبرگزاری ها و رسانه ها با مدیران مسئول رسانه‌های استان باید در دستور کار باشد چرا که معتقدیم رسانه‌ها می‌توانند بازویی برای روابط عمومی‌ها باشند.

شریفی به پیوست رسانه‌ای اخبار در این هفته تاکید کرد و افزود: حضور مدیران کل در صدا وسیما، مساجد و نماز جمعه به مناسبت هفته دولت باهدف ملاقات چهره به چهره با مردم و پاسخگویی به منظور رفع معضلات و مشکلات، بیان دستاوردهای دولت و افتتاح پروژه های مهم انجام می‌شود.

انتهای پیام/

کد خبر 1402053001711

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha