نقش مؤثر فعالان فضای مجازی در معرفی خراسان شمالی به کشور

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان شمالی گفت: هفته گذشته ۵ نفر از فعالان گردشگری در فضای مجازی یا به‌ اصطلاح اینفلوئنسر با هدف معرفی ظرفیت‌های گردشگری خراسان شمالی در سطح کشور به استان سفر کردند.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان شمالی، علی مستوفیان با اعلام این مطلب بیان کرد: شبکه‌های اجتماعی ابزار مناسبی برای معرفی ظرفیت‌های گردشگری است و این ظرفیت در صورت برنامه‌ریزی صحیح و تولید محتوای فاخر و تخصصی می‌تواند در امر جذب گردشگر و ماندگاری مسافر در استان نقش بسزایی ایفا کند.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان شمالی ادامه داد: اینفلوئنسر مارکتینگ یکی از مؤثرترین روش‌های نوین بازاریابی در دنیا است که در سال‌های اخیر فراگیر شده است در همین راستا اینفلوئنسرها می‌توانند با ارائه تجربیات دست‌اول از سفر به خراسان شمالی بهترین و قابل‌استنادترین منبع برای تعیین مقاصد آتی برای مخاطبان خود باشند.

او تصریح کرد: این گروه در سفر به خراسان شمالی با حضور در روستاهای هدف گردشگری و جاذبه‌های شاخص همچون ارگ بلقیس، مجموعه فرهنگی‌تاریخی مفخم، چهارتاقی تیموری، آتشکده اسپا خو و موزه‌ها با تولید محتوا و انتشار در صفحات پربازدید خود زمینه آشنایی و معرفی استان را برای مخاطبان خود فراهم کردند.

انتهای پیام/

کد خبر 1402053001720

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha