همایش گردشگری روستایی در لرستان برگزار می‌شود

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی لرستان از برگزاری همایش گردشگری روستایی در استان خبر داد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان لرستان، عطا حسن‌پور با اعلام این خبر گفت: با توجه به ظرفیت های گردشگری در سطح روستاها به زودی همایش گردشگری روستایی در استان برگزار می‌شود.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی لرستان اظهار کرد: به منظور توسعه روزافزون گردشگری به‌ویژه گردشگری روستایی به عنوان یکی از محبوب‌ترین انواع گردشگری، این همایش در شهریور ماه سال جاری در استان برگزار می‌شود.

او با بیان اینکه این همایش با محوریت روستاهای هدف گردشگری و فعالان گردشگری در بخش خصوصی برگزار می‌شود، افزود: توسعه گردشگری روستایی با درنظر گرفتن ظرفیت‌های طبیعی، فرهنگی و تاریخی استان می‌تواند نقش موثری در رفع مشکلاتی مانند بیکاری، پایین بودن سطح درآمد سرانه روستاییان داشته باشد.

حسن‌پور ادامه داد: گردشگری روستایی یکی از محبوب‌ترین انواع گردشگری در نیا به شمار می‌رود تا آنجا که بسیاری از متخصصان حوزه گردشگری معتقدند روستاها در آینده به یکی از مهم‌ترین مقاصد گردشگران تبدیل خواهند شد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی لرستان با بیان اینکه توسعه بخش‌های مختلف گردشگری بر اساس پتانسیل‌های استان همواره در دستور کار قرار دارد، بیان کرد: از آنجاکه استان لرستان با در اختیار داشتن مناطق روستایی و فضاهای طبیعی بکر، پتانسیل گسترش گردشگری روستایی را دارد، همایش گردشگری روستایی با هدف توسعه این صنعت در روستاها برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

کد خبر 1402053001722

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha