عملیات اجرایی ۳ اقامتگاه بوم‌گردی هم‌زمان با هفته دولت در گلستان آغاز می‌شود

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان گلستان از آغاز عملیات اجرایی سه اقامتگاه بوم‌گردی هم‌زمان با هفته دولت در سال‌جاری خبر داد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گلستان، محمدجواد ساوری ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر گفت: هفته اول شهریورماه که مصادف با شهادت شهیدان رجایی و باهنر و به نامه هفته دولت نام‌گذاری شده است، بهانه خوبی برای ارائه دستاوردها و عملکرد مجموعه دولت مردمی و عدالت محور به مردم است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گلستان خاطرنشان کرد: در هفته دولت سال‌جاری سه پروژه اقامتگاه بوم‌گردی با حجم سرمایه‌گذاری بالغ‌بر ۱۸۰ میلیارد ریال در شهرستان‌های گرگان، بندر گز و مراوه‌تپه کلنگ‌زنی خواهد شد.

او افزود: این تعداد پروژه که در مناطق روستایی اجرایی می‌شود پس از افتتاح و بهره‌برداری زمینه اشتغال حدود ۲۰ نفر را فراهم می‌سازد.

ساوری تأکید کرد: با نگاه ویژه دولت مردمی به ایجاد اشتغال پایدار روستایی-عشایری، ایجاد اقامتگاه‌های بوم‌گردی به‌عنوان شکل‌دهنده زنجیره‌ای از مشاغل در روستاها به‌صورت ویژه در مناطق محروم و کمتر برخوردار پیگیری می‌شود.

انتهای پیام/

کد خبر 1402053001753

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha