برپایی موکب میراث‌فرهنگی ایلام در مسیر زائران اربعین

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ایلام از برپایی موکب و غرفه اطلاع‌رسانی گردشگری در مسیر تردد زائران اربعین خبر داد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ایلام، فرزاد شریفی با اعلام این خبر اظهار کرد: با توجه به فرارسیدن اربعین حسینی(ع) در تمامی شهرستان‌های استان که محل تردد زائران اربعین است اداره‌کل میراث فرهنگی نیز در کنار سایر ارگان‌ها آماده ارائه خدمات‌دهی به زائران است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ایلام با بیان اینکه در کنار خدمات‌دهی به زائران، اپلیکیشن جامع گردشگری و زائران عتبات عالیات و همچنین جاذبه‌های گردشگری استان نیز معرفی می‌شود، افزود: موکب اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان نیز در محل کمربندی شرقی استان و درمسیر تردد زائران فعالیت می‌کند.

او با بیان اینکه در این موکب تلاش می‌شود که اقلام و مایحتاج زائران عزیز اربعین توزیع و ارائه شود، عنوان کرد: روزانه هزاران نفر از زائران اربعین به‌منظور تردد از مرز مهران وارد استان ایلام می‌شوند که مردم این استان با داشتن قدمت فرهنگی بالا و معروف بودن به خونگرمی و مهمان‌نوازی به خوبی در حال پذیرایی و استقبال از این زائران هستند.

انتهای پیام/

کد خبر 1402053101813

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha