افتتاح و کلنگ‌زنی ۲۲پروژه گردشگری و صنایع‌دستی در گلستان هم‌زمان با هفته دولت

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گلستان از آغاز عملیات اجرایی و بهره‌برداری از ۲۲ پروژه گردشگری و صنایع‌دستی به‌مناسبت هفته دولت در سطح استان خبر داد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گلستان، محمدجواد ساوری امروز ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر گفت: هفته اول شهریورماه که مصادف با شهادت شهیدان رجایی و باهنر و به نامه هفته دولت نام‌گذاری شده است، بهانه خوبی برای ارائه دستاوردها و عملکرد مجموعه دولت مردمی و عدالت محور به مردم است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گلستان ضمن تشریح برنامه‌های این اداره‌کل برای هفته دولت سال‌جاری در استان، افزود: در هفته دولت سال جاری تعداد ۲۲ پروژه گردشگری و صنایع‌دستی با حجم سرمایه‌گذاری بالغ‌بر یک‌هزار و ۲۹۰ میلیارد ریال کلنگ‌زنی و بهره‌برداری می‌شود.

او تصریح کرد: این تعداد پروژه زمینه اشتغال‌زایی برای ۲۱۹نفر را به‌صورت مستقیم فراهم می‌سازد.

ساروی با اشاره به پروژه‌های قابل‌افتتاح در هفته دولت، گفت: در این ایام ۱۷ پروژه با حجم سرمایه‌گذاری ۶۴۳ میلیارد ریال و اشتغال‌زایی برای ۱۵۴ نفر به‌صورت مستقیم بهره‌برداری می‌شود.

او همچنین خاطرنشان کرد: در این ایام همچنین تعداد پنج پروژه با حجم سرمایه‌گذاری ۶۵۰ میلیارد ریال کلنگ‌زنی خواهد که پس از اجرا و بهره‌برداری زمینه اشتغال ۶۷ نفر را به‌صورت مستقیم فراهم می‌سازد.

انتهای پیام/

کد خبر 1402053101824

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha