بازدید مدیرکل میراث‌فرهنگی کرمانشاه از سرویس‌های بهداشتی بین راهی/  سرویس دهی بیش از ۱۸۰۰ چشمه سرویس بهداشتی در ایام اربعین

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کرمانشاه در بازدید از سرویس‌های بهداشتی بین‌راهی مسیر کنگاور تا کرمانشاه، گفت: بیش از ۱۸۰۰ چشمه سرویس بهداشتی در مسیرهای اصلی و شهرهای استان کرمانشاه در ایام اربعین برای خدمات‌دهی به مسافران فعال هستند.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌مدیرکل‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کرمانشاه، داریوش فرمانی از سرویس‌های بهداشتی بین‌راهی در مسیر شهرستان‌های سنقر، کنگاور، صحنه و هرسین تا کرمانشاه بازدید کرد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کرمانشاه در خصوص این بازدید، اظهار کرد: خوشبختانه استان کرمانشاه از شرایط بسیار مناسبی برای استقبال از زائران اربعین حسینی( ع) برخوردار است.

او افزود: امسال نسبت به سال گذشته امکانات بسیار بیشتری فراهم شده است که نسبت به سال قبل قابل مقایسه نیست.

فرمانی گفت: با توجه به تاکید مقام وزارت کار بازدید و سامان‌دهی سرویس‌های بهداشتی با جدیت و مستمر در دستور کار اداره‌کل قرار دارد.

او ادامه داد: خوشبختانه به لحاظ تعدد سرویس‌های بهداشتی و در دسترس بودن، استان از شرایط بسیار مناسبی برخوردار است و ۱۸۵۵ چشمه سرویس بهداشتی عمومی در ۲۶۱ واحد در این ایام در سطح استان فعال هستند.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کرمانشاه، گفت: در مسیر کنگاور تا قصرشیرین به‌عنوان اصلی‌ترین مسیر تردد زوار اربعین بیش از ۱۴۰۰ چشمه سرویس بهداشتی فعال در ۱۸۴ واحد سامان‌دهی شده است.

او تاکید کرد: کار نظارت بر  تاسیسات گردشگری و سرویس‌های بهداشتی تا پایان اربعین به صورت روزانه و مستمر تا پایان اربعین انجام می‌شود.

فرمانی در خاتمه تصریح کرد: همه توان اداره‌کل را به کار خواهیم گرفت تا به سهم خود در ایام اربعین بهترین خدمات و شرایط را برای تردد زوار عتبات عالیات فراهم کنیم.

زوار اربعین با سفر به استان کرمانشاه می‌توانند در طول ۲۴ ساعت شبانه روز از مرز خسروی برای زیارت عتبات عالیات تردد کنند.

انتهای پیام/

کد خبر 1402060100013

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha