نظارت بر تأسیسات گردشگری منطقه بلوچستان آغاز شد

رئیس اداره مراکز و خدمات گردشگری میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی سیستان و بلوچستان از آغاز نظارت بر تأسیسات گردشگری منطقه بلوچستان خبر داد.

به گزارش میراث آریا به نقل از روابط‌عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی سیستان و بلوچستان، خدیجه براهویی ضمن تبریک فرارسیدن هفته دولت که مزین به نام و یاد شهیدان رجایی و باهنر و یادآور حماسه‌آفرینی و دلاورمردی خادمان ملت در سازمان‌ها و نهادهای خدمتگزار است، اظهار کرد: این هفته فرصت مغتنمی برای خدمات ارائه شده توسط نظام جمهوری اسلامی ایران و فرصتی برای مسئولان و کارگزاران نظام است تا با عزمی راسخ، بر تداوم مسیر توسعه و پیشرفت کشور پافشاری کنند.

او بیان کرد: به‌منظور میزان آماده‌سازی تأسیسات گردشگری برای افتتاح پروژه‌ها در هفته دولت و رفاه حال مسافران و گردشگران، نظارت و بازدید از تأسیسات گردشگری از منطقه بلوچستان و در پنج شهر میرجاوه، تفتان، خاش، دلگان و ایرانشهر آغاز شد.

رئیس اداره مراکز و خدمات گردشگری میراث‌فرهنگی گردشگری و صنایع‌دستی استان افزود: بازدید از هتل‌ها، اقامتگاه‌های بوم‌گردی، مجتمع‌ها و غیره در دستور کار معاونت گردشگری این اداره کل قرار دارد.

این مسئول ادامه داد: در این بازدیدها نکات و موارد تخصصی برای رفع نواقص و کاستی‌ها، با تأکید بر حفظ سلامت و تأمین رفاه برای مسافران و گردشگران و همچنین جهت میزان آمادگی پروژه‌ها برای افتتاح در هفته دولت انجام پذیرفت.

او گفت: این بازدیدها به‌صورت فصلی توسط کارشناسان حوزه گردشگری انجام می‌شود.

انتهای پیام/

کد خبر 1402060100014

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha