7 طرح گردشگری در چهارمحال و بختیاری آماده افتتاح شد

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری گفت: همزمان با هفته دولت سال‌جاری هفت طرح گردشگری در این استان آماده افتتاح و بهره‌برداری شد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری، علیرضا جیلان با اعلام این خبر تأکید کرد: این طرح‌ها شامل مجتمع تفریحی و سرگرمی، اقامتگاه بوم‌گردی، هتل‌آپارتمان و هتل در شهرستان‌های شهرکرد، کیار، سامان، کوهرنگ، لردگان و فارسان است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری افزود: برای تکمیل و بهره‌بردرای از این طرح‌ها ۷۸۴ میلیارد و ۵۵۷ میلیون ریال از سوی بخش خصوصی تامین و هزینه شده است.

جیلان تصریح کرد: با بهره‌برداری از طرح‌های گردشگری چهارمحال و بختیاری در هفته دولت سال‌جاری زمینه اشتغال مستقیم ۸۰ نفر فراهم می‌شود.

او یادآور شد: هم‌اکنون ۱۳ هتل، چهار هتل‌آپارتمان، ۵۰ دفتر خدمات مسافرتی، پنج مرکز تفریحی و سرگرمی، ۵۱ اقامتگاه بوم‌گردی، ۲ مجتمع گردشگری، یک سایت طبیعت‌گردی، ۷۱ خانه مسافر، ۵۵ سرویس بهداشتی، دو اردوگاه گردشگری، دو مجتمع بین‌راهی، پنج سفره‌خانه سنتی و چهار رستوران بین‌راهی در چهارمحال و بختیاری فعالیت می‌کند.

انتهای پیام/

کد خبر 1402060100028

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha