کمیته‌های پشتیبانی اربعین میراث‌فرهنگی ایلام سامان‌دهی شد

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ایلام از سامان‌دهی کمیته‌های پشتیبانی اربعین اداره کل برای خدمات‌رسانی هرچه بهتر به زائران خبر داد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان ایلام، فرزاد شریفی با اعلام این خبر اظهار کرد: برای موفقیت در هر کاری لازم است که هماهنگی و تعادل بین قسمت‌های مختلف وجود داشته باشد.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان ایلام افزود: در اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان نیز جلسات مختلفی را در حوزه کمیته‌های پشتیبانی اربعین برگزار شده که هماهنگی کاملی بین بخش‌ها وجود داشته باشد که در نهایت منجر به ارائه خدمات مطلوب به زائران عزیز اربعین حسینی شود.

شریفی عنوان کرد: کمیته‌های اسکان، پشتیبانی، اطلاع‌رسانی، تشریفات و مشارکت‌های مردمی سامان‌دهی شده است و برنامه‌ریزی مناسبی برای فعالیت این کمیته‌ها انجام شده است.

او گفت: هدف تمامی این کمیته‌ها ارائه خدمت مناسب و مطلوب در حد مردم و زائران شایسته و ارزشمند اربعین است که به لطف خداوند و تلاش همه مردم و مسئولان تا کنون در این راه موفق بوده‌ایم.

انتهای پیام/

کد خبر 1402060100029

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha