اقامت بیش از ۵۱ هزار نفر از ابتدای سال تاکنون در استان لرستان

معاون گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی لرستان از اقامت بیش از ۵۱ هزار گردشگر از ابتدای سال تاکنون در اقامتگاه های استان خبر داد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان لرستان، حجت‌الله عباسیان با اعلام این خبر گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۵۱ هزار و ۵۷۳ نفر گردشگر داخلی در سطح اقامتگاه‌های استان، اسکان داشته‌اند.

معاون گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی لرستان اظهار کرد: در راستای توسعه گردشگری و بهبود زیرساخت‌ها به منظور جذب گردشگر در استان، وضعیت اقامتگاه‌های استان به‌ویژه هتل‌ها و اقامتگاه‌های بوم‌گردی در دستور کار قرار گرفته است.

او با اشاره به اقدامات صورت‌گرفته در راستای جذب گردشگران خارجی نیز گفت: تعداد ۴۲۲ نفر گردشگر خارجی نیز از ابتدای سال تاکنون در اقامتگاه‌های استان لرستان اقامت داشته‌اند.

حسن‌پور اضافه کرد: در این راستا تلاش برای ایجاد و توسعه هتل‌های چندستاره و ... برای جذب گردشگران خارجی در دستور کار قرار دارد.

معاون گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی لرستان با بیان اینکه به منظور رفاه مسافران و گردشگران، سامان‌دهی خانه‌های مسافر در لرستان نیز در حال انجام است گفت: در حال حاضر ۲۴۰۰ تخت اقامتی در لرستان وجود دارد که شامل هتل‌ها، متل‌ها، مهمانپذیر و اقامتگاه‌های بوم‌گردی می‌شود.

انتهای پیام/

کد خبر 1402060100043

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha