مردم ایران تعصب خاصی به فرهنگ و تاریخ خود دارند/ ایران سرزمین شگفت‌انگیزی است

سفیر کره جنوبی در ایران گفت: کره جنوبی نیز مانند ایران دارای فرهنگ غنی بوده و مردم ایران مانند هم‌وطنان من تعصب و غیرت خاصی به فرهنگ و تاریخ خود دارند که همین موضوع بسیار جذاب است.

یون کانگ هیون، سفیر کره جنوبی در ایران در گفت‌وگو با خبرنگار میراث آریا اظهار کرد: من از اینکه برای تماشای مسابقات والیبال مردان آسیا به ارومیه سفر کرده‌ام بسیار خوشحال هستم چرا که این سفر موجب شناخت بیشتر من از این شهر و فرهنگ غنی آن شد.

او افزود: من پس از سفر به ارومیه مشاهده کردم که در این شهر رنگ و لعاب دیگری از فرهنگ غنی ایران را می‌توان دید و در نظر دارم در آینده حتما به این شهر سفر کنم و با فرهنگ و مردم ارومیه بیش از پیش آشنا شوم.

سفیر کره جنوبی در ایران ادامه داد: گشت و گذار در ارومیه از جمله بازدید از موزه باستان‌شناسی و کلیسای حضرت مریم برای من بسیار لذت‌بخش و در این بازدیدها اطلاعات زیادی از تاریخ این سرزمین کسب کردم.

کانگ هیون با ابراز رضایت از میزبانی ارومیه گفت: من در شهرهای مختلف ایران اقامت داشتم و در حال حاضر هتل محل اقامت من در ارومیه یکی از بهترین هتل‌هایی است که تاکنون در آن اقامت داشته‌ام.

او در پایان تصریح کرد: من با سفر به شهرهای مختلف ایران با فرهنگی غنی این کشور آشنا می‌شوم و در مجموع باید بگویم که ایران سرزمین شگفت‌انگیزی است.

انتهای پیام/

کد خبر 1402060100045

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha