بهسازی زیرساخت‌های گردشگری مسیرهای لرستان منتهی به عتبات عالیات در دستور کار قرار گرفت

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی لرستان از بهسازی زیرساخت‌های گردشگری مسیرهای منتهی به عتبات عالیات استان خبر داد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان لرستان، عطا حسن‌پور با اعلام این خبر گفت: به منظور رفاه حال زائران عتبات عالیات در لرستان و ارائه خدمات مطلوب، بهسازی زیرساخت‌های گردشگری مسیرهای منتهی به عتبات عالیات بزودی آغاز می‌شود.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی لرستان اظهار کرد: با توجه به اهمیت خدمت‌رسانی به زائران اربعین حسینی و به‌ویژه تسهیل خدمات گردشگری در مسیرهای منتهی به عتبات عالیات از سطح استان به‌ویژه شهرستان‌های کوهدشت، پلدختر و خرم‌آباد فراهم کردن خدمات رفاهی و زیرساخت‌های توسعه گردشگری، در دستور کار قرار گرفته است.

او با بیان اینکه برای اجرای این عملیات ۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال اعتبار هزینه خواهد شد افزود: تعمیر و تجهیز سرویس‌های بهداشتی و نمازخانه‌ها با اولویت محورهای منتهی به عتبات عالیات آغاز شده که این اقدام در در راستای توسعه گردشگری مذهبی باتوجه به قرار داشتن استان در مسیر ترانزیتی شمال به جنوب کشور و همجواری با استان‌های کرمانشاه و ایلام «مرز مهران» از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

انتهای پیام/

کد خبر 1402060100046

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha