همراهی کارشناسی و فنی میراث‌فرهنگی برای تکمیل موزه دفاع مقدس در البرز/ افزایش تعاملات اداره کل میراث‌فرهنگی البرز و حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس

مدیر کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی البرز از افزایش تعاملات بین اداره کل و اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در زمینه حفظ میراث ملموس و ناملموس این حوزه خبر داد.

به گزارش میراث‌آریا به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی البرز، در نشست مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی البرز با سردار سرتیپ دوم پاسدار ابوالفضل اسلامی مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس که روز چهارشنبه یک شهریور ۱۴۰۲ انجام شد، بر همکاری‌های دو جانبه بین دو دستگاه تأکید و انعقاد تفاهم‌نامه همکاری مدنظر قرار گرفت.

رحیم خاکی افزود: اداره کل میراث فرهنگی به عنوان یکی از اعضای هیئت امنای حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس نهایت همکاری را برای موضوعات مختلف این حوزه انجام می‌دهد.  

به گفته مدیر کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی البرز در حوزه دفاع مقدس و نشر ارزش‌های انقلاب اسلامی، حماسه ۱۹ بهمن سال ۵۷ در استان البرز رخ داده که قابلیت ثبت به عنوان میراث معنوی این حوزه را دارد.  

خاکی افزود: علاوه بر این همکاری فنی و کارشناسی همه جانبه برای تکمیل موزه دفاع مقدس در استان البرز به عنوان مکانی برای حفظ میراث ملموس به جای مانده از دفاع مقدس از دیگر موضوعات مورد نظر است.

انتهای پیام/

کد خبر 1402060200119

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha