تمهیدات لازم برای بازگشت زائران اندیشیده شده است/ محور ایلام، مهران از امروز به‌صورت چهارخطه در اختیار زائران قرار گرفت

استاندار ایلام و رئیس ستاد اربعین ایلام از تمهیدات لازم برای برگشت زائران و چهارخطه شدن محور ایلام، مهران خبر داد.

به گزارش میراث آریا به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ایلام، حسن بهرام‌نیا استاندار ایلام در جلسه‌ ستاد اربعین استان در سالن جلسات مانیتورینگ اربعین مهران گفت: امروز بعد از یک وقفه‌ی کوتاه مجدداً و با پیگیری‌ها و بازدید میدانی در پایانه‌ی زرباطیه، کار جابه‌جایی زوار تسهیل یافت.

استاندار و رئیس ستاد اربعین ایلام اظهار کرد: به منظور جلوگیری از گرمازدگی در پایانه‌ی زرباطیه، تعداد اکیپ‌های سلامت نیز افزایش می‌یابد و به‌صورت ۲۴ ساعته خدمات مورد نیاز به زائرین ارائه می‌شود.

بهرام‌نیا در ادامه افزود: تمهیدات لازم برای برگشت زائران از روز شنبه نیز اندیشیده شده و از هم‌اکنون باید اتوبوس به اندازه‌ی کافی و متناسب با برگشت زائران در  پایانه برکت مدنظر قرار گیرد.

استاندار ایلام در ادامه با اشاره به اهمیت توسعه‌ی زیرساخت‌ها در طی این مدت و هزینه‌ی حدود ۶ هزار و ۴۰۰ میلیارد تومانی برای زیرساخت های اربعین ایلام، ادامه داد: از امروز نیز محور ایلام ، مهران به‌صورت چهارخطه در اختیار زائران قرار گرفت.

رییس ستاد اربعین استان ایلام بیان کرد: تلاش کنیم خدمات به‌طور شایسته به زوار ارائه شود و در راستای فراهم کردن نشاط معنوی زائر، باید خدمات همه‌جانبه باشد.

استاندار ایلام با تاکید انسجام و هماهنگی بین تمامی اعضای ستاد اربعین استان، گفت: در قرارگاه ستاد اربعین همه مسایل و مشکلات زوار احصا و برای تسهیل در خدمات‌رسانی بی وقفه به زوار موانع موجود برطرف شود.

او با تاکید بر تشکیل کمیته حمل و نقل ستاد اربعین استان، تاکید کرد: کمیته حمل و نقل قرارگاه اربعین  به زودی تشکیل و از تمامی ادارات ماشین آلات سنگین، نیمه سنگین و سواری تا پایان اربعین در اختیار ستاد اربعین برای خدمات رسانی به زوار قرار می ‌گیرد.

انتهای پیام/

کد خبر 1402060300174

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha