نمایش آثار هنرمندان صنایع‌دستی ساوه به مناسبت هفته دولت

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان ساوه عنوان کرد: نمایشگاه صنایع‌دستی ساوه که در آن هنرمندان این عرصه آثار خود را به معرض دید و فروش شهروندان گذاشتند، همزمان با هفته دولت در محل دریاچه تفریحی این شهر آغاز به کار کرد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان مرکزی، رضا ایاز گفت: هنرمندان حوزه صنایع دستی ساوه در قالب ۳۰ غرفه تولیدات و آثار خود را به مدت هشت روز به نمایش گذاشته‌اند.

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان ساوه اظهار داشت: ۴۰ هنرمند صنایع‌دستی که در زمینه‌های فرش، گلیم و نمدبافی، میناکاری روی فلزات، خیاطی، عروسک بافی و طراحی لوگو سر رشته دارند در این نمایشگاه با آثار خود حضور دارند.

او یادآور شد: این نمایشگاه علاوه بر اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ساوه معاونت فرهنگی شهرداری ساوه، شورای اسلامی شهر و سمن‌ها همکاری دارند.

ایاز گفت: هم اکنون در این شهرستان ۴۵۰ هنرمند ثبت شده در ۵۰ رشته صنایع‌دستی فعال هستند که در سال‌های گذشته همه آنان از تسهیلات حمایتی و برخی نیز از بیمه اجتماعی بهره‌مند هستند.

علاقه‌مندان به صنایع‌دستی می‌توانند به مدت یک هفته از ساعت ۱۸ الی ۲۴ از این نمایشگاه بازدید کنند.

انتهای پیام/

کد خبر 1402060400210

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha