نمایشگاه «روایت خدمت» افتتاح شد/ حضور وزارت میراث‌فرهنگی در نمایشگاه دستاوردهای دولت

نمایشگاه «روایت خدمت» با شعار «وعده، وفا» عصر امروز شنبه 4 شهریور1402 با حضور غلامحسین اسماعیلی رئیس دفتر رئیس جمهوری در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران افتتاح شد.

به‌گزارش خبرنگار میراث‌آریا، در آیین افتتاحیه این نمایشگاه جمعی از مسئولان لشکری و کشوری حضور داشتند و برای اولین بار پس از فعالیت دو ساله دولت سیزدهم مهمترین اقدامات و دستاوردهای دولت مردمی به نمایش گذاشته شد.

رئیس دفتر رئیس جمهوری در حاشیه افتتاح این نمایشگاه در جمع خبرنگاران، نمایشگاه روایت خدمت را تنها بخش کوچکی از فعالیت‌های دولت سیزدهم دانست و گفت: دولت با عضویت در بریکس این باور را در میان فعالان اقتصادی ایجاد کرد که تحریم‌ها بی‌اثر است.

غلامحسین اسماعیلی با بیان اینکه امید است بتوانیم خدمتگزاران خوبی برای مردم باشیم اظهار داشت: آنچه من شاهدم این است که همکاران ما با تمام توان پای کار آمده‌اند.

او دریاره رضایت مردم از دستاوردهای دولت نیز گفت: در حوزه انعکاس دستاوردها به مردم نتوانسته‌ایم واقعیت‌ها را منعکس کنیم برپایی این نمایشگاه برای مردم، فرهیختگان و اصحاب رسانه می‌تواند در انعکاس آن مؤثر باشد رسانه‌ها مطالبات مردم را به دولت منعکس می‌کنند و ما هم تلاش می‌کنیم خواسته‌های مردم را مستقیما یا به واسطه رسانه بشنویم ‌و آنچه می‌خواهند را به آنها ارائه دهیم.

او درباره روابط بین‌المللی دولت و عضویت ایران در بریکس تصریح کرد: عضویت ایران در بریکس، شانگهای و امثال آن در پیشرفت اقتصادی کشور نقش مؤثری دارد اعضای این سازمان‌ها یک چهارم جمعیت دنیا را دارند صندوق‌های تبادل وجه این سازمان‌ها می‌تواند در بی‌اثر کردن تحریم‌های بانکی اثرگذار باشد؛ امثال این ارتباطات میدان را برای فعالان اقتصادی و تولیدکنندگان باز و این باور را ایجاد می‌کند که تحریم‌ها بی‌اثر شده است.

او اضافه کرد: باز شدن میدان و فعالیت‌های بین‌المللی هم برای حوزه دیپلماسی و هم حوزه اقتصادی، پیشرفت کشور را در پی دارد.

نمایشگاه روایت‌خدمت از چهارم تا هفتم شهریور از ساعت ۸ تا ۱۵ به مدت ۴ روز در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران میزبان مردم خواهد بود.

در این نمایشگاه هر یک از دستگاه‌ها و وزارتخانه‌ها تلاش کرده‌اند با چاپ بروشور و تزئین غرفه‌های خود با عکس‌ها و تصاویر مختلف حاصل خدمت‌رسانی دولت سیزدهم را در معرض دید مردم قرار دهند.

وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی نیز در این نمایشگاه حضور یافته وبا برپایی غرفه نسبت به معرفی دستاوردهای دولت سیزدهم در سه حوزه ماموریت این وزارتخانه اقدام کرده است.

انتهای پیام/

کد خبر 1402060400267

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha