میز ارتباطات مردمی همزمان با سفر رئیس‌جمهوری در اداره‌کل میراث‌فرهنگی قم تشکیل می‌شود

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان قم گفت: همزمان با سفر استانی رئیس‌جمهوری و هیأت دولت به استان قم، میز ارتباطات مردمی در این اداره‌کل تشکیل می‌شود.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان قم، علیرضا ارجمندی گفت: همزمان با دور دوم سفر آیت‌الله رئیسی به استان قم، نماینده تام‌الاختیار وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در این اداره‌کل حاضر می‌شود و به پرسش‌های مردم پاسخ می‌دهد و به درخواست‌های مردمی در این حوزه رسیدگی می‌شود.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان قم افزود: در این ارتباط مردمی، میثم آسوپا مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و پاسخگویی به شکایات وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی به عنوان نماینده تام‌الاختیار وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی همزمان با سفر رئیس‌جمهوری به این استان، در روزهای ۲۰ و ۲۱ اردیبهشت‌ماه سال جاری در دو نوبت صبح و عصر در این اداره‌کل به نشانی قم، بلوار ۱۵ خرداد، کوچه ۷.۱ حضور دارد.  

او ادامه داد: مردم برای ارائه و ثبت درخواست‌ها، انتقادها، پیشنهادها و شکایت‌های خود در سه حوزه میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی می‌توانند به این اداره‌کل مراجعه و با نماینده تام‌الاختیار وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گفت‌وگو کنند. 

ارجمندی درباره راه‌های ارتباطی مردم با این اداره‌کل گفت: نشانی کانال این اداره‌کل با نام «میراث کریمه» در پیام‌رسان ایتا https://eitaa.com/mirase_karime و نشانی اینترنتی آن https://qom.mcth.ir و تلفن تماس آن ۳۷۶۰۳۴۲۶ با پیش‌شماره ۰۲۵ است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان قم خاطرنشان کرد: برپایی میزهای ارتباطات مردمی در سفرهای استانی رئیس‌جمهوری و هیأت دولت، باعث افزایش اعتماد مردم و ارتباط چهره‌به‌چهره مردم با مسئولان می‌شود.

آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهوری ۲۰ اردیبهشت‌ماه سال جاری در قالب دومین سفر استانی خود به قم به این استان سفر می‌کند. نخستین سفر استانی آیت‌الله رئیسی به استان قم در روزهای ۹ و ۱۰ دی‌ سال ۱۴۰۰ انجام شده بود.

استان قم دارای سه شهرستان قم، جعفرآباد و کَهَک؛ ۶ شهر قم، جعفریه، کهک، سَلَفچِگان، دستجِرد و قنوات؛ هفت بخش، ۱۳ دهستان و ۲۵۳ روستا است.  

انتهای پیام/

کد خبر 1403021600848

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha