همایش تخصصی هویت در گردشگری استان برگزار شد

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان مرکزی گفت: همایش تخصصی هویت در گردشگری استان باهدف شناخت و ارائه راهکارهای نوین توسعه گردشگری استان در هتل امیرکبیر اراک برگزار شد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان مرکزی، مصطفی مرزبان امروز یکشنبه 5 شهریور 1402 گفت: همزمان با گرامیداشت هفته دولت همایش تخصصی هویت در گردشگری استان در سالن آمفی تئاتر خیام در هتل امیرکبیر اراک برگزار شد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان مرکزی افزود: این همایش با ارائه مقالاتی با موضوعاتی شامل: هویت بصری گمشده شهر اراک، کار ویژه‌های جرم‌شناختی آماج‌های گردشگری کهن شهر نراق، طراحی مدل هویت برند گردشگری و نقش  آن در تحقق پیشرفت در استان مرکزی و با سخنرانی دکتر کاوه امین و دکتر غلامعباس بانی برگزار شد.

مرزبان این همایش را فرصت بسیار مغتنمی برای بهره‌مندی فعالان گردشگری استان دانست و گفت: همایش تخصصی هویت گردشگری، فرصت‌هایی را پیش‌روی پژوهشگران و فعالان این عرصه قرار می‌دهد تا از مسائل علمی، تخصصی و کاربردی مطرح شده برای رفع موانع توسعه گردشگری بهره‌گیری کنند.

در پایان این مراسم از پژوهشگران که در زمینه هویت در گردشگری استان مقاله ارائه داده بودند و سخنرانان همایش تجلیل شد.

انتهای پیام/

کد خبر 1402060500290

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha