بازدید وزیر میراث‌فرهنگی از بام پاوه/ مهندس ضرغامی: توجه به حوزه گردشگری، توسعه منطقه هورامان/ اورامانات را به دنبال دارد

وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی با حضور در شهر پاوه از پروژه گردشگری بام این شهر بازدید کرد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کرمانشاه، سید عزت الله ضرغامی روز یکشنبه ۵ شهریور ماه در سفر به استان کرمانشاه با حضور در شهرستان پاوه از پروژه گردشگری شهری بام این شهر بازدید کرد.وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در این بازدید با بیان اینکه منطقه جهانی هورامان/ اورامانات ظرفیت ویژه‌ای در حوزه گردشگری دارد، گفت: اجرای پروژه‌های با محوریت گردشگری توسعه این منطقه را به دنبال دارد.

او افزود: با توجه به موقعیت مکانی این پروژه در بام شهر پاوه می‌تواند جذابیت‌های ویژه‌ای برای این شهر توریستی فراهم کند.

ضرورت توسعه زیرساخت‌های گردشگری منطقه جهانی هورامان/ اورامانات

همچنین آرش لهونی نماینده اورامانات در مجلس شورای اسلامی که در این بازدید مهندس ضرغامی را همراهی کرد، اظهار کرد: توسعه زیرساخت‌های لازم رونق گردشگری منطقه جهانی هورامان/ اورامانات یک نیاز ویژه منطقه است که همت و همراهی همه دستگاه‌ها را نیاز دارد.

نماینده مردم اورامانات در مجلس شورای اسلامی افزود: پرداخت تسهیلات گردشگری و رفع مقررات و قوانین دست و پاگیری با توجه به بافت کوهستانی منطقه از جمله نیازهای منطقه است.

وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در سفر یک روزه به استان کرمانشاه از شهرستان‌های پاوه، جوانرود و روانسر بازدید می‌کند.

انتهای پیام/

کد خبر 1402060500303

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha