جلسه هماهنگی دومین کنفرانس بین‌المللی گردشگری پایدار برگزار شد

جلسه هماهنگی دومین کنفرانس بین‌المللی چالش‌ها و راهکارهای مدیریت توسعه گردشگری پایدار با حضور مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل و نمایندگان دانشگاه محقق اردبیلی برگزار شد.

به گزارش میراث آریا و به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل، امروز 6 شهریور ماه 1402 جلسه هماهنگی دومین کنفرانس بین‌المللی چالش‌ها و راهکارهای مدیریت توسعه گردشگری پایدار با حضور مدیرکل میراث‌فرهنگی و نمایندگان دانشگاه محقق اردبیلی برگزار شد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل در این جلسه گفت: کنفرانس بین‌المللی چالش‌ها و راهکارهای مدیریت توسعه گردشگری پایدار در مهرماه سال جاری با همکاری اداره کل میراث‌فرهنگی استان و دانشگاه محقق اردبیلی برگزار می‌شود.

حسن محمدی ادیب افزود: این کنفرانس با تاکید بر گردشگری استان اردبیل برگزار می‌شود و مهمانانی از دانشگاه‌های معتبر خارجی و داخلی در این کنفرانس حضور خواهند داشت که برگزاری این کنفرانس می‌تواند در توسعه گردشگری استان موثر باشد.

او تاکید کرد: علاقمندان می‌توانند تا 20 شهریور ماه مقالات خود را به دبیرخانه این کنفرانس در دانشگاه محقق اردبیلی ارسال کنند و تاریخ برگزاری همایش نیز 20 مهرماه است که مقدمات لازم برای برگزاری آن انجام شده است.

انتهای پیام/

کد خبر 1402060600373

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha