بیش از ۷۰ پروژه اقامتگاه بوم‌گردی در مرحله صدور پروانه

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران گفت: حدود ۷۶ پروژه اقامتگاه بوم‌گردی در سطح استان در مرحله صدور پروانه است.

به‌گزارش میراث‌آریا و به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران، صادق برزگر یکشنبه پنجم شهریور ۱۴۰۲ در افتتاح پروژه‌های هفته دولت با اشاره به اینکه اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ۵۴ پروژه رسمی به بهره‌برداری می‌رسد، اظهار کرد: از این تعداد، ۲۴ اقامتگاه بوم‌گردی، ۲۰ پروژه حوزه صنایع‌دستی و در حوزه سرمایه‌گذاری هم یک پروژه مزرعه تندرستی جزو پروژه‌های است که طی چند روز آینده مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران افزود: مجموعه تفریحی سرگرمی شهرستان قائم‌شهر در حوزه سرمایه‌گذاری و گردشگری در هفته دولت سال جاری به بهره‌برداری می رسد.

برزگر در خصوص معاونت میراث‌فرهنگی، تصریح کرد: در حوزه معاونت میراث‌فرهنگی موزه گیاه‌شناسی در بابلسر افتتاح می‌شود.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران به سه پروژه سوادکوه شامل مجموعه هتل و رستوران اسپهبد، یک واحد پذیرایی بین راهی و فروشگاه صنایع‌دستی اشاره کرد.

برزگر مجموع اعتبار ۵۴ پروژه هفته دولت سال جاری را ۹۶۰ میلیارد تومان اعلام کرد.

او ادامه داد: حدود ۷۶ طرح اقامتگاه بوم‌گردی در سطح استان در مرحله صدور پروانه است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران در خصوص توسعه زیرساخت‌های سوادکوه، افزود: مجموعه اسپهبد یکی از اولویت‌های مهم در شهرستان سوادکوه است که متاسفانه در این شهرستان زیر ساخت‌ها وضعیت خوبی ندارد.

انتهای پیام/

کد خبر 1402060600378

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha