خدمت‌رسانی موکب هیئت رزمندگان شهرستان ایجرود به زائران اربعین حسینی

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان ایجرود گفت: هیئت رزمندگان اسلام شهرستان ایجرود به همت سپاه ناحیه به زائران اربعین حسینی خدمت‌رسانی می‌کند.

به گزارش میراث‌آریا به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان زنجان، صبح امروز ۵ شهریور ماه سید سعید صفوی مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان زنجان و محمود باقری رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان ایجرود در موکب هیئت رزمندگان این شهرستان حاضر شدند و ساعاتی از زائرین کربلا پذیرایی کردند.

محمود باقری در این بازدید اظهار کرد: شهرستان ایجرود برای چندمین سال متوالی، افتخار میزبانی از زائران حضرت سیدالشهدا(ع) که راهی کربلا هستند را در سه راهی سعیدآباد شهرستان ایجرود دارد. این موکب در سه راهی سعید آباد به صورت شبانه روز خدماتی شامل پذیرایی، بهداشتی و درمانی و اسکان ارائه می‌دهند.

خدمت‌رسانی موکب هیئت رزمندگان شهرستان ایجرود به زائران اربعین حسینی


رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان ایجرود افزود: علت انتخاب محل استقرارها قرارگیری در کنار نمازخانه بین راهی و مراکز خدماتی است.

باقری به اهمیت پذیرایی شایسته و مهمان نوازی از زائرین در استان تاکید کرد و گفت: حضور زوار حضرت امام حسین(ع) در مناطق مختلف استان یک فرصت است که باید بیش از سنوات گذشته همیاری مخلصانه توسط مردم و همکاری مسئولان انجام شود.  

انتهای پیام/

کد خبر 1402060600384

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha